На базі МКП «Херсонтеплоенерго» діє постійна комісія з розгляду заяв споживачів теплової енергії, послуг із централізованого опалення з постачання теплоенергії щодо перерахунку розміру плати за ненадання послуги, надання в неповному обсязі або зниження якості. Зокрема, мова йде про відхилення якісних показників від затверджених нормативів споживання.
Ця комісія розгляне всі заяви, які надійшли від голів ОСББ чи окремих споживачів та надасть відповіді щодо скасування оплати за певні дні ненадання послуги опалення чи повне зняття нарахування.
Уже після цього, наголошують у “Херсонтеплоенерго”, буде здійснено нарахування оплати за опалення за листопад.
Нагадуємо номери телефонів диспетчерської підприємства: (0552) 42 03 81, 0675516815