У випусках друкованої преси Херсонської області початку лютого представники ОПОРИ зафіксували матеріали з ознаками антиагітації, спрямованої проти кандидатів у Президенти Володимира Зеленського та Анатолія Гриценка.
Обидва матеріали позиціонуються як національні розслідування, які передруковуються місцевими газетами у загально-політичних блоках без жодних маркувань.
Щодо висуванця від політичної сили «Слуга народу» Володимира Зеленського, у статтях «Український комедіант виявився російським телепродюсером» (обласна газета «Новий день») та «Чиновники в Москві визнали діяльність Зеленського корисною для Росії» (газета міста Нова Каховка «Ключі») він звинувачується у «хамстві у стилі Коломойського» по відношенню до преси і в наявності успішного та прибуткового бізнесу у Російський федерації під час збройного конфлікту. Основою для створення матеріалів стало розслідування схем щодо бізнесу Володимира Зеленського в РФ.
Лідер «Громадянської позиції» звинувачений у матеріалах «Нечесних більше, або чому статки Гриценка не сходяться з витратами» (газета «Новий день») та «А казав шо чесний» («Ключі») у невідповідності задекларованих статків образу життя і що левова частина майна належить не йому, а дружині. У матеріалах він називається «утриманцем» дружини та людиною, чий родинний дохід не сходиться з видатками. Окрім того, зазначаються зв’язки та фінансова допомога дочці кандидата від благодійних структур Віктора Пінчука.
Зацікавили редакцію з Верхнього Рогачика (газета «Рідний край») і міжнародні новини. Так, у виданні з’явилась замітка зі спростуванням відомих осіб інформації про підтримку на виборах Юлії Тимошенко. У матеріалі йдеться про те, що звернення колишнього генсеку НАТО Андерса Фога Расмуссена було направлено на підтримку не одного кандидата, а «всіх без виключення учасників виборчих перегонів». У тій самій замітці спростовується і заява зазначеного письменника Пауло Коельо щодо підтримки цієї ж кандидатки.
Нагадаємо, що згідно частини 5 статті 64 Закону України «Про вибори Президента України», забороняється розповсюдження завідомо неправдивих відомостей про кандидата на пост Президента України. Засіб масової інформації, що оприлюднив інформацію, яку кандидат на пост Президента України вважає явно недостовірною, не пізніш як через три дні після дня оприлюднення таких матеріалів, але не пізніш як за два дні до дня виборів зобов’язаний надати кандидату на пост Президента України, партії, щодо яких поширено недостовірні відомості, на їх вимогу можливість спростувати такі матеріали.
Крім того, частина 5 статті 9 Закону України «Про рекламу» забороняє приховану рекламу, а у частині 3 цієї ж статті йдеться, що інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару та який формує або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів, читачів) щодо цих осіб чи товару, є рекламою і має бути вміщений під рубрикою «Реклама» чи «На правах реклами».