На Херсонщині відпрацьовують проект будівництва на території непрацюючого Херсонського бавовняного комбінату сухого порту для використання його у Чорноморсько-Балтійському транспортно-логістичному коридорі.
Про це поінформував голова Херсонської облдержадміністрації Андрій Гордєєв, повідомляє Укрінформ.
“ТОВ “Амалтея” наразі відпрацьовує проект щодо будівництва сухого порту на території фабрики ХБК, який увійде в концепцію створення Чорноморсько-Балтійського транспортно-логістичного коридору, що з’єднає вантажні потоки з Ірану та інших країн Близького Сходу з Україною та Європою. Вантажі планується отримувати (в сухий порт – ред.) через Скадовський морський торговельний порт”, – розповів Гордєєв.
Як він зазначив, із сухого порту в Херсоні вантажі транспортуватимуться далі до Європи залізничним транспортом.
Голова ОДА також нагадав, що “у 2017 році було розпочато проект щодо модернізації об’єктів портової інфраструктури Херсонського та Скадовського морських торговельних портів”.
Будівництво у Херсоні бавовняного комбінату було розпочато у 1952 році. Після введення в експлуатацію у 1964 році другої черги комбінату у його складі функціонували 3 прядильно-ткацькі та 1 обробна фабрика. Херсонський бавовняний комбінат був найбільшим у Європі виробником бавовняних тканин. Із лютого 2011 року ВАТ “Херсонський бавовняний комбінат” повністю припинило виробничу діяльність. 4 березня 2013 року господарський суд Херсонської області прийняв рішення про визнання ВАТ “Херсонський бавовняний комбінат” банкрутом, і ввів процедуру ліквідації даного підприємства.