По закінченню «Національних теледебатів» на Першому національному у кулуарах на запитання «Як він оцінює політичну рекламу під час цієї виборчої кампанії?», Голова Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації Микола Томенко сказав, що звичайно необхідно враховувати, що його оцінка є суб’єктивною, але очевидно, що і телевізійна і зовнішня реклама повинні бути направлені на пропагування цінностей, стратегій, програм і дій певної парламентської сили. Парламентські вибори – це вибори того, що повинна робити влада загалом, починаючи від парламенту, нової коаліції та нового уряду. Отож парламентські вибори – не вибори наступного Прем’єр-міністра України, і не вибори найфотогенічнішої команди на рекламних фотосесіях.
Радник Президента України Микола Томенко наголосив, що і ці вибори знову перетворилися не на дискусію про цілі і завдання для країни, а на намагання вирішити свої «шкурні партійні питання»:хтось хоче працевлаштувати свого Прем’єр-міністра, хтось хоче переконати, що вони омолодили команду, хтось – в тому, що він найкращий воїн-патріот. Однак це не має жодного відношення до головних цілей і завдань парламентських виборів та діяльності майбутньої Верховної Ради.
Радник Президента України Микола Томенко водночас сказав, що «Національні теледебати» – це поодинокий формат дискусій партій, де йде обговорення програм учасників виборів та майбутнього характеру їх парламентської діяльності.