Сьогодні очільник Херсонського представництва Фонду Миколи Томенка “Рідна країна”, депутат Херсонської міської ради Михайло Линецький перебуває у Києві з робочою поїздкою.
З метою вивчення передового досвіду у сфері надання якісних державних послуг Михайло Валерійович відвідав КП “ГОТОВО!”.
Документ-сервіс “ГОТОВО!” створено у цьому році за рішенням Київської обласної ради. Це комунальне підприємство відповідає стандартам якості аналогічних сервісів у країнах ЄС, зокрема запозичує досвід «One-stop-shop» (так називаються центри адмінпослуг у Сполученому Королівстві).
“ГОТОВО!” – центр, у якому швидко та без черг, з хорошим сервісом та комфортом можна отримати низку адміністративних послуг, що знаходяться у юрисдикції держави.
З моменту відкриття центр надає жителям Київського регіону понад 200 адміністративних послуг у різних сферах: реєстрації прав на майно та бізнесу, міграції, архітектури та будівництва, земельних відносин, укладання шлюбу. У майбутньому перелік послуг буде розширюватися.
Головною метою проекту документ-сервісу “ГОТОВО!” є боротьба з побутовою корупцією та бюрократією у дозвільній сфері. Простір центру відкритий, без кабінетів, перегородок та коридорів і розподілений на зони. Запис відвідувачів здійснюється у форматі електронної черги, а також шляхом онлайн-реєстрації.
“Сьогодні відвідав документ-сервіс “ГОТОВО!”. Така необхідність зумовлена незадоволенням херсонців рівнем якості надання адміністративних послуг у нашому місті, зокрема останнім часом виникають проблеми при реєстрації місця проживання громадян. Під час візиту познайомився з в.о. директора КП Тарасом Лиликом та начальником відділу по роботі з клієнтами Ганною Кузнецовою. Підприємство створили в 2016 році за рішенням Київської обласної ради. Центр створювали з нуля, вклали близько 30-ти мільйонів у будівництво й технічне оснащення. Як мені розповіли, сьогодні в “ГОТОВО!” надається понад 200 адміністративних послуг, за три місяці роботи перейшли на повну самоокупність, співробітники отримують достойну заробітну плату, люди задоволені, підприємство обслуговує в середньому 250 клієнтів на день. Усі кошти, котрі сервіс заробляє за надання послуг розподіляються наступним чином: 60% відходять самому КП, а 40% йдуть до бюджету Київської області. За словами Тараса Лилика, принциповим було створювати нову структуру, починаючи з самої будівлі, програмного забезпечення, закінчуючи підбором персоналу”, – розповів “Рідній Херсонщині” Михайло Линецький.
У центрі “ГОТОВО!” працює 110 співробітників. Для забезпечення високого професійного рівня працівників, до відбору кандидатів було залучено рекрутингове агентство. Переважна більшість співробітників не мала досвіду роботи на держслужбі чи в органах місцевого самоврядування. Середній вік колективу – 27 років.
“У самому центрі панує доброзичлива атмосфера, працівники ввічливі та доброзичливі. Колектив налаштований на надання якісних послуг у максимально стислий термін. Саме приміщення багатофункціональне та комфортне для відвідувачів, зокрема тут є кав’ярня, відділ поштового перевізника, банківські термінали самообслуговування. Як мене запевнили, на цьому керівництво не збирається зупинятися. В перспективі створення відділу реєстрації траспортних засобів та сервісного центру Державної фіскальної служби на базі КП. Крім того, центр активно й прозоро інформує громадськість про свою роботу. Також “ГОТОВО!” планує просувати свої напрацювання в регіони й ефективно взаємодіяти з владою на місцях, допомагати створювати сучасні й зручні умови отримання послуг громадянам по всій Україні. Для цього планується залучення коштів з місцевих бюджетів та з Державного фонду регіонального розвитку”, – додає Михайло Валерійович.
Крім того, Михайло Линецький зазначив, що за результатом зустрічі вдалося досягти домовленостей про співпрацю. “ГОТОВО!” передасть свої напрацювання у вигляді готових рішень, які користуються підтримкою серед громадян.
Тарас Букрєєв, “Рідна Херсонщина”