У міській раді знайшли шляхи оптимізації видачі довідок про склад сім’ї.
Виконавчий комітет затвердив рішення “Про упорядкування роботи з видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб”.
З метою урегулювання ситуації довідки про склад сімї або зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/ будинку осіб надаватимуть, як і раніше, ОСББ, ЖБК, підприємства, організації, виконавці послуг з управління багатоквартирних будинків (гуртожитків), органи самоорганізації населення.
Відтепер за місцем проживання мешканці Херсона зможуть отримати довідки:
- про склад сім’ї для оформлення житла, переоформлення особового рахунку на неприватизоване житло, взяття на квартирний облік, поновлення на квартирному обліку;
- для фізичних осіб, які звертаються за призначенням усіх видів соціальної допомоги;
- укладання договорів найму житлового приміщення;
- про осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку;
- щодо останнього місця реєстрації спадкодавця та про осіб, зареєстрованих з ним на день смерті
для пред’явлення нотаріусу та інших установ згідно чинного законодавства.
“Видача цих довідок передбачення законом про приватизації державного житлового фонду та житловим кодексом. А таке рішення суттєво знизить соціальну напругу, зменшить черги у відділах реєстрації”, – коментує в.о. заступника міського голови Андрій Щербина.