“Пульс” допомагає херсонцям вирішувати податкові питання

1 Липня 2016 16:30
solom.kievcity.gov.ua

solom.kievcity.gov.ua

Впродовж п’яти місяців 2016 року на сервіс “Пульс” Державної фіскальної служби України надійшло 27 звернень щодо діяльності Херсонської ОДПІ, з них 21 звернення надійшло від юридичних осіб, по 2 – від підприємців і громадян, також у 2 випадках заявники не виявили бажання повідомити свої дані (анонімні звернення).

Переважна кількість проблемних питань, які піднімались заявниками при зверненнях на сервіс “Пульс” стосувались перевірок діяльності суб’єктів господарювання – 37 або 44% від загальної кількості звернень, роз’яснення різних питань законодавства – 30 або 35,3%, подання податкової звітності – 4 або 4,7%, інформування про ухилення від оподаткування – 2 або 2,4% тощо.

Нагадаємо, що за допомогою антикорупційного сервісу “Пульс” громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України та інші проблемні питання. Сервіс “Пульс” працює за телефоном: (044) 284-00-07. Інформація приймається цілодобово.