Мешканці Каланчацького району почали отримувати адміністративні послуги в режимі онлайн

1 Березня 2016 14:00

12342491_102128890158625_1797237180281215743_nЗавдяки підтримці керівництва обласної державної адміністрації та волонтерів проекту iGov на Херсонщині продовжується процес запровадження електронних адміністративних послуг для населення.

Відтепер мешканці Каланчацького району можуть в режимі онлайн отримувати понад 45 послуг. Серед них такі, як відправка звернення та запис на прийом до голови районної державної адміністрації, а також відправка запитів на публічну інформацію від райдержадміністрації та отримання довідки щодо наявності соціальної допомоги тощо.

Слід зазначити, що серед 18 районних державних адміністрацій області Каланчацька райдержадміністрація першою долучилась до переходу державних послуг у режимі онлайн.

Для цього потрібно лише перейти на портал надання електронних державних послуг iGov.org.ua, потім увійти в систему через BankID (Інтернет-банку) або через електронно-цифровий підпис (наприклад, ЕЦП податкової, мінюсту та ін.).

Як зазначають волонтери проекту iGov, старт роботи порталу полегшить отримання державних послуг не тільки громадянам Каланчацького району, а й зменшить кількість паперової роботи та черг у діяльності спеціалістів, які ці послуги надаватимуть.

Волонтери розраховують на співпрацю з місцевими органами влади, тому що ефективність впровадження послуг, головним чином, залежить від швидкості прийняття ними рішень про перехід до електронного надання державних послуг для мешканців Херсонщини.

Довідка.

Портал iGov — це некомерційний проект, який створено для боротьби з корупцією у сфері надання державних послуг громадянам та бізнесу, а також покращення взаємодії органів влади з громадянами.

На даний момент на сайті iGov.org.ua в режимі онлайн доступно 230 послуг, найближчім часом з’являться наступні 38 і ще 741 послуга перебуває у роботі.