На українському ринку праці сформувалося кілька найпопулярніших мотивацій для працівників компаній.
На першому місці – очікувано додатковий дохід. Інфляція і зростання цін призвели до того, що фінансове становище “білих комірців” погіршилося. Тому для двох третин респондентів найголовнішою мотивацією є зростання зарплати, бонуси і премії.
Для 43% головною мотивацією є цікаві завдання, а для 39% – можливість кар’єрного росту.
Майже третина опитаних зазначила як важливий фактор особливості тайм-менеджменту в компанії: можливість працювати за гнучким графіком, справедливі дедлайни і так далі.
А ось корпоративна культура компанії грає не настільки важливу роль в підвищенні мотивації співробітників. Менше десятої частини опитаних звертають увагу на цінності компанії-роботодавця. І тільки 6% надихає причетність компанії до соціальної відповідальності. Серед інших мотивуючих чинників “білі комірці” назвали почуття відповідальності, можливість займатися улюбленою справою і страх залишитися без роботи.
Роботодавці зі свого боку розуміють, що співробітникам найцікавіші гроші. Близько 43% опитаних відзначили, що основною програмою мотивації в компанії є премії і бонуси, а також можливість перегляду зарплати. На третьому місці – гнучкий графік роботи.
Однак підвищення зарплат можуть собі дозволити далеко не всі, а тільки кожен четвертий роботодавець. Двоє з п’яти намагаються прив’язати винагороду до реальних заслуг співробітника, а тому вважають за краще виплачувати премії та бонуси. Ще чверть прагне підвищувати професійний рівень підлеглих шляхом організації внутрішніх корпоративних програм навчання.