«Основне завдання – промоція Скадовська як міста-курорта, формування позитивного іміджу в єдиному стилі. Ми хочемо підняти свою пізнаваність не тільки в Україні, а й закордоном, показати культурний, економічний, соціальний потенціал міста, – коментує міський голова Скадовська Олександр Яковлєв. – Ідея прийшла, коли стало питання випуску календарів, карт та грамот від міської ради. Кожного року був різний варіант написання. Також планується випуск рекламної поліграфічної продукції про курорт Скадовськ, в якому вже використовуватимемо новий бренд. Щось на зразок того, як роблять у Львові. Його вежі на логотипі – надихають».
Аби визначити новий логотип мерія оголосила конкурс. Автори пропозицій графічного і словесного бренду міста розміщують свої роботи на спеціальному сайті http://brand.skadovsk.city, де за них можуть проголосувати відвідувачі. На пропозицію взяти участь відгукнулось чимало учасників. Кожен бачить новий бренд міста по-своєму. Для когось «Скадовськ. Місто під сонцем» або «Скадовськ та Джарилгач… Приїдь. Відчуй. Побач!» чи «Місто моря, сонця та емоцій!» У графічних пропозиціях також переважають курортні чорноморські мотиви: сонце, хвилі, дельфіни, відомий маяк на о. Джарилгач, що поряд зі Скадовськом.
«На лютневій сесії плануємо прийняти рішення про призовий фонд. Орієнтовно за логотип 2000, за слоган 1000 грн», – каже Олександр Яковлєв. Як говорить міський голова, мерія просить долучатися до створення нового бренду міста професіоналів. Якщо не в якості учасників, то хоча б членами журі. Авторські роботи приймають безпосередньо у міськраді або на електронну пошту radaskadovsk@gmail.com. Конкурс триває до 29 лютого.
Іван АНТИПЕНКО, «День»