Щоб організувати свій робочий простір, не потрібно чекати особливого знаку або дня. Просто запитайте себе: «Мені це потрібно? Я цим користуюся? Мені це подобається?» – і видаліть все, на що відповідали «ні».
Ємкість для сміття
Виділіть порожній ящик для сміття, великий пакет і готуйтеся його наповнювати. Викинути – найскладніше, мужайтеся. Тільки документи не забудьте пропустити через шредер. Після того, як зможете викинути все зайве, подумайте, які зміни можна привнести на робочий стіл.
Оптимізація робочого простору
Може вам нікуди повісити свої речі або вам потрібно більше місця на робочому столі? Але у вас вже з’явилося більше місця, коли викинули частину речей? Подумайте, що можна викинути ще. Або придумайте спосіб оптимізувати ваш простір. Може вам не вистачає лотків для паперів, органайзерів, стікерів або коробочок для дрібної канцелярії?
Не забудьте про комп’ютер
У ньому теж варто прибирати: також видалити всі зайві програми та файли, а може і встановити те, на що постійно не вистачає п’ять хвилин, протерти пилюку і так далі.
Приємні дрібниці
Вони впливають на настрій, погодьтеся. Якщо у вас їх занадто багато – залиште найцінніші, велика кількість речей, які не пов’язані з роботою, будуть відволікати. А якщо немає зовсім, поставте собі завдання принести щось надихаюче для роботи.
Заплануйте дату наступного прибирання
І поставте нагадування, щоб не пропустити. А заодно і розпишіть список справ з прибирання, який плануєте реалізувати наступний раз. Але пам’ятайте, що підтримувати чистоту на робочому столі слід регулярно: дослідження показують, що на вашому столі більше мікробів, ніж у громадському туалеті.
Пам’ятайте, що чистий робочий простір – це чистий розум. Комфортної вам роботи.