Близько 82% громадян України в 2015 році позитивно оцінили роботу Центрів надання адміністративних послуг. Головними недоліками українці вважають великі черги та паперову тяганину. Загалом, 69% громадян зверталися за адмінпослугами в 2015 році.
Відповідні результати соціальних досліджень представило 25 грудня Міністерство економічного розвитку і торгівлі разом з Центром політико-правових реформ, проектом ПРООН і Фондом «Демократичні ініціативи».
Згідно даних опитувань, 82% українців у 2015 році позитивно оцінили роботу Центрів надання адміністративних послуг. Це на 3% більше, ніж у минулому році. В той же час, кількість незадоволених роботою ЦНАПів громадян зменшилась за рік з 7% до 5%.
Загалом, було проведено два дослідження: загальнонаціональне опитування якості адмінпослуг, і оцінка якості роботи спеціалізованих Центрів надання адміністративних послуг у 40 найбільших містах України.
Найбільше позитивних оцінок від споживачів послуг ЦНАПів отримали такі міста: Івано-Франківськ (91%), Луцьк (75%), Одеса (73%), Харків (62,6%), Вінниця (61,3%).
В той же час, громадяни незадоволені адмінпослугами у Львові (11,7%), Києві (11,7%), Дніпропетровську (10,5%), Миколаєві (10%) і Херсоні (9,2%).
«Найбільша задача Міністерства на 2016 рік – це максимально електронізувати всі послуги. Чим простіший доступ до отримання адміністративних послуг має громадянин, тим менше корупції та державних витрат», – зазначила заступник міністра економіки Юлія Клименко.