Координатор центру допомоги учасникам АТО Наталя Возаловська розповіла про основні завдання центру та взаємодію з волонтерами. «Центр допомоги учасникам АТО при облдержадміністрації об’єднує і волонтерів, і громадськість, і представників влади всіх рівнів», – розповіла Наталя Возаловська. За її словами, волонтерські центри в першу чергу займаються питаннями забезпечення, в той час як робота координаційного центру полягає у взаємодії із чиновниками та контролі якісного виконання ними своєї роботи в питаннях, які стосуються учасників АТО та їх сімей.
А саме оформлення необхідних документів, отримання статусу УБД та усіх пільг, земельних ділянок, оздоровлення, лікування. Проте в багатьох питаннях, зазначає Наталя Возаловська, координаційний центр співпрацює та й надалі співпрацюватиме з волонтерами.
Наталя Возаловська також зазначила, що в координаційному центрі не тільки приймають вхідні дзвінки на «гарячу лінію», а й самостійно телефонують учасникам АТО. «Ми знайшли механізм, як працювати з учасниками АТО, щоб не порушити законодавство щодо захисту персональних даних», – пояснює координатор центру.
Серед найбільш розповсюджених питань, з якими звертаються до центру учасники АТО та члени їх сімей є оформлення статусу УБД, отримання земельних ділянок, оформлення пільг, реабілітація. Також в центр звертаються за консультацією.
Механізм роботи центру полягає у тому, що на «гарячу лінію» надходить звернення, яке оброблюється та передається координатору, який в свою чергу вживає необхідні заходи для вирішення існуючої проблеми. Як зазначає Наталя Возаловська, в деяких випадках достатньо лише телефонного дзвінка, щоб питання вирішилося.
За повідомленням прес-служби Херсонської ОДА