Після більш ніж піврічної перерви у Херсоні відновив роботу асфальтовий завод, що може випускати до трьохсот тонн асфальту на добу.
Він знаходиться у віданні комунального підприємства «Дорожник» і постачає матеріали для ремонту та будівництва транспортних магістралей міста. Торік коштів у муніципальній скарбничці на такі роботи хронічно не вистачало, тож завод більше простоював, ніж працював. А якщо працював, то далеко не на повну потужність. Та нині в асфальті знову збільшилася потреба.
Як повідомив начальник відділу доріг міського управління транспорту, дорожньої інфраструктури та зв’язку В’ячеслав Нікітенков, нинішнього року на ремонт транспортних магістралей обласного центру є 52 мільйони гривень, яких вистачить не тільки на ямковий ремонт, а й на «капіталку» для проїжджої частини шести найбільших вулиць обласного центру. «Якщо торік розрахунки за дорожні ремонти затримувалася на місяці через блокування платежів у Держказначействі, то тепер ці платежі проходять протягом трьох-чотирьох днів. Борги не гальмують виконання робіт, тому їх обсяг буде більшим», – сподівається В’ячеслав Нікітенков. Програма також передбачає суттєву модернізацію асфальтового заводу: придбання фільтрів» для зменшення викидів в атмосферу, а також обладнання для мінералізації асфальту, що зробить покриття доріг стійкішим до механічних пошкоджень та перепадів температур. На це планують витратити близько п’яти мільйонів бюджетних гривень.