Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі акцентує увагу мешканців Херсонщини: в ході кампанії декларування доходів громадян, отриманих у 2018 році, надійним помічником стане новий сервіс від ДФС – Електронний кабінет.
З метою покращення обслуговування, скорочення часу та можливості оперативного отримання даних, ДФС запроваджено новий сервіс в Електронному кабінеті платника.
Е-кабінет для громадян надає такі можливості:
– отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
– доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДФС з відповідних реєстрів інших державних органів);
– подання декларації про майновий стан і доходи;
– доступ до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю.
За 3 місяці 2019 року громадянами Херсонщини подано 214 декларацій про доходи, отриманих у 2018 році, за допомогою Електронного кабінету.
Нагадуємо, що скористатися послугами Е-кабінету мають можливість фізичні особи та посадові (уповноважені) особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій після проходження електронної ідентифікації (з урахуванням вимог Податкового кодексу України, законів України щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг).
Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну з платіжних систем.