Про це повідомили у Департаменті туризму та курортів Херсонської ОДА.
В основі незвичного ролика, створеного на кошти добровільного збору #ГривняДляХерсона, – звуки, які можуть асоціюватися з Півднем: тріск стиглого кавуна, звуки весел на човні, смаження риби, шелест дерев, кроки дівчат на підборах тощо.
Ініціатива створення концептуального відео належить команді ХерсON, до якої входять відомі херсонські гіди та організатори гастрофестивалів Павло та Олексій Білецькі.
Нове промо Херсонщини буде офіційно презентовано під час 25-ї Міжнародної туристичної виставки UITT “Україна: подорожі і туризм”, яка відбудеться 27-29 березня у столичному Міжнародному виставковому центрі.
Зазначимо, що 2018 року Херсонщину відвідало 3,5 млн туристів, з яких лише 16 тисяч – іноземці. Цьогоріч кількість останніх має суттєво збільшитися завдяки активній промоції регіону в Білорусі, Польщі та Туреччині.
Делегація Херсонщини в січні побувала на великій туристичній виставці EMITT у Стамбулі, де домовилися про співпрацю із Асоціацією туристичних агентств Туреччини та авіакомпанією Turkish Airlines.