У відкритий online-доступ, для масштабного обговорення з херсонцями, від сьогодні викладені документи Робочої групи із впровадження єдиної інтегрованої інтелектуальної транспортної системи міста.
Наразі у стінах Херсонської міської ради продовжується робота з розробки концепції єдиної інтегрованої інтелектуальної транспортної системи міста.
До її складу входять автоматизована системи обліку та оплати проїзду, а також автоматизованої системи диспетчерського управління.
Впровадження цієї системи дозволить херсонцям отримувати більш якісні та прогнозовані транспортні послуги, а перевізникам стабільно та передбачувано планувати свою роботу.
Для обробки всіх питань, що виникають у ході знайомства містян з цією системою була створена спеціальна Робоча група з головуючим першим заступником міського голови Ігорем Козаковим, а також активістами, перевізниками та депутатами міськради у складі.
У ході роботи члени групи дійшли висновків, що для повноцінного впровадження єдиної інтегрованої інтелектуальної транспортної системи міста це рішення виконавчого комітету має бути регуляторним актом.
Як пояснив начальник юридичного відділу Херсонської міської ради Андрій Щербина, регуляторний акт — рішення виконкому, що впливає на невизначене коло осіб. Тому до нього будуть прийматися зауваження та побажання від всіх херсонців на громадських слуханнях.
Але, щоб збільшити кількість часу на ознайомлення містян з ключовими питання введення та функціонування єдиної інформаційної інтелектуальної транспортної системи міста, члени Робочої групи прийняли рішення викласти всі документи у відкритий доступ та надати зв’язок через електронну пошту з секретарем Робочої групи Дмитром Карлюкою для обробки та аналізу пропозицій (ngo.impuls.ks@gmail.com, +38 067 552 64 79).
Ознайомитись з документами можна тут.