У Херсоні громадяни допомагають перевірити якість пасажирських перевезень

26 Лютого 2018 08:01

З 21 лютого десять херсонців почали обстеження пасажиропотоку на діючих міських автобусних маршрутах. Днем раніше вони пройшли відповідний інструктаж в управлінні транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку міськради. Переважна більшість цих громадян — звичайні жителі міста, які хочуть зробити особистий внесок у налагодження роботи міського транспорту. Як повідомляє сайт міської ради, усі вони діють на громадських засадах. Керівники фірм-перевізників попереджені про обстеження, але не знають дат перевірок.

Таким чином, в управлінні хочуть побачити реальну картину щодо якості надання послуги з пасажирських перевезень та відслідкувати пасажиропотік. Це, вважають в управлінні транспорту, допоможе покращити складну ситуацію з роботою міських маршрутних таксі, що склалася в Херсоні.

«Обстеження пасажиропотоку представниками громадськості потрібне для зняття напруги в місті, яка виникла ще рік тому під час підвищення вартості тарифу на перевезення. Однією з ключових проблем була недовіра громади міста саме до розрахунків пасажиропотоку. Тому наше управління вирішило відкрито запросити жителів Херсона особисто вивчити це питання», — коментує начальник транспортного управління Марина Віркун.

За результатами роботи групи таємних спостерігачів, планується формування схеми організації дорожнього руху із зазначенням зупинок громадського транспорту та світлофорів; розробка рекомендацій для здійснення розрахунків тарифів; розробка пропозицій щодо оптимізованої мережі міських автобусних та тролейбусних маршрутів; перевірка відповідності водіїв та транспортних засобів вимогам чинного законодавства у сфері пасажирських перевезень.

В управлінні пояснюють, що йдеться про перезавантаження системи пасажирських перевезень у цілому. В 2018 році передбачено придбання нового комунального транспорту: 30 автобусів великої місткості та 10 тролейбусів. Але для того, щоб провести справжнє перезавантаження, потрібно оптимізувати існуючу систему маршрутів, розробити правила користування міським транспортом та визначитися з концепцією інтегрованого розвитку транспортної інфраструктури.

Іван АНТИПЕНКО, «День»