За січень – листопад 2017 року платники податків отримали в територіальних органах ДФС у Херсонській області понад 793 тисячі адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг, а також послуг із видачі електронних ключів та приймання звітності. Із зазначеної кількості 89 відс. або 703 тисячі послуг надано безпосередньо у центрах обслуговування платників регіону.
У трійці найзатребуваніших серед громадян податкових сервісів залишається адміністративна послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. А це понад 42 відс. від загальної кількості послуг або 51 тисяча.
Друга за популярністю – видача відомостей із Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів, яка складає 12 відс. або 15 тисяч. А замикає трійку лідерів сервіс із надання витягу з реєстру платників єдиного податку – майже 8 відс. або понад 9 тисяч послуг.
Довідково. У 9 Центрах обслуговування платників регіону фіскали надають 31 вид адміністративних послуг та 10 інших податкових послуг і сервісів. Платники податків можуть у зручний для них часта у комфортних умовах можуть подати звітність, отримати кваліфіковану консультацію та адміністративні послуги.