З початку року херсонськими ЦОПами надано більше 65 тис. адмінпослуг

17 Вересня 2017 14:05

Найбільш запитуваною серед відвідувачів Центрів обслуговування платників (ЦОП) залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника. Зокрема, у січні–серпні поточного року мешканцям Херсонщини надано майже 30 тис. таких послуг.

Не втрачає актуальності послуга з надання витягу з реєстру платників єдиного податку. Протягом зазначеного періоду надано 6,2 тис. таких послуг. Крім того, представників бізнесу та громадськості продовжує цікавити послуга з реєстрації платника єдиного податку – 5,3 тис. послуг.

На сьогодні обслуговування платників здійснюється 9 Центрами обслуговування платників, що діють при податкових інспекціях Херсонської області. Докладний перелік адмінпослуг та інформація про роботу ЦОПів розміщені на субсайті територіальних органів ДФС у Херсонській області офіційного веб-порталу ДФС (http://kherson.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/).

Також, у ЦОП платники податків мають можливість отримати комплекс консультативних та інформаційних послуг, подати звітність та інше.