Херсонщина разом із Львівською, Миколаївською та Одеською областями стали платформами для пілотних проектів у рамках першого етапу державно-приватного партнерства (концесії). Після ухвалення відповідного закону розпочнеться робота в цьому напрямку на об’єктах, які потребують фінансування та розвитку. Зокрема, йдеться про ДП «Херсонський морський торговельний порт». Про це під час візиту на Херсонщину та відвідин морського торговельного порту розповів заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України Михайло Тітарчук: «Концесія — це не мета, а інструмент, завдяки якому можна запустити на повну потужність роботу порту та створити додаткові робочі місця. Також цей об’єкт для фінансування обрав Європейський банк реконструкції та розвитку», — заявив Тітарчук.
Як повідомляють на сайті ОДА, наразі міністерством інфраструктури України спільно зі Світовим банком розробляються техніко-економічні обґрунтування щодо передачі вказаного порту в концесію. Долучитися до державно-приватного партнерства також може ДП «Скадовський морський порт».
Представники обласної влади та заступник міністра відвідали міжнародний аеропорт «Херсон». Днями в місцевих ЗМІ з’явилася інформація, що в аеропорту можуть виникнути проблеми з підтвердженням категорійності через стан злітно-посадкової смуги та сигнального обладнання. Під час обговорення можливої передачі в концесію херсонського аеропорту з заступником міністра економічного розвитку і торгівлі була озвучена сума у 566 млн гривень, які необхідні для повної реконструкції об’єкта.