У читачів, друзів, партнерів та рекламодавців «Маршруту «№1» — маленьке свято. Днями виповнюється п’ять років від часу виходу першого числа цього глянцевого додатка до «Дня». Абсолютно ні на кого з конкурентів не схожий, він отримав свій оригінальний стиль — свіжість подачі, естетика формату, яскраві фото і влучні тексти — уже з першого випуску, який був присвячений нашій столиці й вийшов під назвою «Живі місця «живого» Києва». Тоді, напередодні старту чемпіонату Європи з футболу — Євро-2012, ідея головного редактора «Дня» Лариси Івшиної показати важливі смисли у глянцевому форматі, тобто запропонувати читачам образ невідомого та унікального Києва «ізсередини», — виявилася напрочуд успішною. Журнал розкупили дуже швидко. Він виявився популярним не лише в туристів та гостей міста, його активно купувати самі кияни.
За п’ять років існування глянець вийшов 54 рази, тираж одного випуску зріс до 35 тисяч примірників.
«КОРИСТУЮСЯ ГЛЯНЦЕМ ПРИ ПЛАНУВАННІ ВІДПУСТКИ»
Тарас БУКРЄЄВ, історик, Громадський рух Миколи Томенка «Рідна країна»:
— Безперечно, «Маршрут №1» уже давно став самостійним повноцінним медіаявищем у світі українського глянцю. «Маршрут №1» — це можливість з різних поглядів пізнавати Україну. Разом з тим глянець — це справжній дієвий засіб для інтелектуальної релаксації. Приємно те, що видання «Дня» не перестає дивувати темами — від туристичних до культурологічних.
Я є поціновувачем «Маршруту №1» уже більше, ніж три роки. За цей час видання стало невід’ємною складовою мого дозвілля. Крім того, вже не вперше я користуюся глянцем при плануванні вихідних чи відпустки і, що не менш важливо, неодноразово використовував «Маршрут №1» у своїй викладацькій роботі, зокрема, випуски «Про Данила. Короля Волині та Галича», «Чигирин», «Українці, які змінили світ» та інші.
Серед найулюбленіших — «Маршрут №1. Український Едем», і не тільки тому, що в цьому номері представлена красива інфографіка про туристичну привабливість Херсонщини: парки, національні заповідники, туризм «чотирьох стихій» і мальовничі дніпровські плавні, а й загалом його матеріал дає змогу по-новому оцінити туристичну привабливість та потенціал України. Сьогодні це дуже важливо для українського суспільства: подорожувати, розвиватися, стирати «білі плями» про наші регіони та стереотипи щодо людей.
Бажаю команді «Дня» і власне авторам «Маршруту №1» продовжувати свій креативний шлях, знаходити нові теми, цікавих людей і поціновувачів глянцю саме такого формату.