Громадська організація «АҐРУС» представила у Генічеську новий туристичний бренд Арабатської Стрілки.
Бренд презентувала керівник громадської організації «АҐРУС» Оксана Чорнобривцева. Дизайн бренду та оформлення презентації було розроблено брендинговим агентством GRADES (м. Херсон).
Логотип туристичного бренду – стилізована стрілка – символ чоловічого початку, або Марса і вогню. Жіноче начало символізує вода, море. Таке поєднання, за задумом організаторів, відображає гармонію природи та гармонію взаємин.
Варто зазначити, що слоган бренда легко адаптується для комунікації на інших мовах, а організатори не мають наміру обмежуватися одним логотипом і слоганом, а ставлять перед собою завдання домогтися максимального рівня – створення бренд-буку та подальшої відкритої комунікації з партнерами та медіа – спільнотою.
Зокрема, ГО «АҐРУС» буде використовувати всі сучасні засоби комунікацій, в тому числі соціальні мережі, для відповідного позиціонування бренду Арабатської Стрілки.
Оксана ЧОРНОБРИВЦЕВА