У Херсонській обласній раді хочуть ввести обов’язкову реєстрацію для журналістів

5 листопадаа 2016 11:52
ФОТО KHERSONCI.COM.UA

ФОТО KHERSONCI.COM.UA

Відповідний пункт з’явився в проекті рішення «Про нову редакцію регламенту Херсонської обласної ради», опублікованому на сайті ради. У новій редакції зазначено: «Представники засобів масової інформації (далі – ЗМІ) можуть бути присутніми за умови наявності відповідних посвідчень та реєстрації їх перед початком сесії визначеною посадовою особою виконавчого апарату ради».

«У нині діючій редакції регламенту, яку ми з багатьма колегами разом обговорювали в грудні 2015 року, взагалі відсутня норма реєстрації представників ЗМІ перед сесією. Всі охочі проходили в сесійний зал, а також на засідання постійних комісій, груп, керуючись правилами пропускного режиму ОДА (треба було на посту охорони показати документ, що засвідчує особу)», – коментує на своїй сторінці у Facebook екс-помічниця голови облради Оксана Казакова.

Вона також звернула увагу на новий пункт регламенту, що стосується відеотрансляцій пленарних засідань ради. «За наявності технічної можливості засідання ради транслюються у прямому ефірі або в записі, зокрема через мережу інтернет», – ідеться в запропонованому документі. Водночас, говорить Оксана Казакова, в обласній раді було зроблено все, щоб були технічні можливості для трансляції сесій. «Якщо не демонтовано нові кабелі зі швидкісним інтернетом, то перешкодити трансляції може тільки надзвичайна ситуація», – вважає Казакова.

«За великим рахунком, це є не чим іншим, як закладанням в регламент норми для можливості в подальшому не допускати певних представників ЗМІ до обласної ради, – коментує регіональний представник ІМІ Сергій Нікітенко. – Я навіть упевнений, що до мене як до представника інтернет-ЗМІ, яке юридично не оформлене як ЗМІ, будуть спроби застосувати цю норму, щоб не допустити на сесію. Адже навіть голова облради не приховує свого ставлення до моєї роботи і дозволяє собі хамські оцінки».

Разом із тим, новообраний голова обласної ради Владислав Мангер заявив, що новий регламент приймуть з урахуванням думки громадськості й журналістів. «Згідно із законом, новий регламент повинен бути на сайті не менше, ніж три тижні, ми повинні спілкуватися з цього приводу, щоб почути думку громадськості, журналістів, почути думку депутатів. Після цього питання розглядатиметься на всіх комісіях, і лише тоді буде ухвалене рішення», – заявив Мангер.

Іван АНТИПЕНКО, «День»