У Херсонській міськраді знайшли шляхи оптимізації видачі довідок про склад сім’ї

20 Вересня 2016 15:31

simjiУ міській раді знайшли шляхи оптимізації видачі довідок про склад сім’ї.

Виконавчий комітет затвердив рішення “Про упорядкування роботи з видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб”.

З метою урегулювання ситуації довідки про склад сімї або зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/ будинку осіб надаватимуть, як і раніше, ОСББ, ЖБК, підприємства, організації, виконавці послуг з управління багатоквартирних будинків (гуртожитків), органи самоорганізації населення.

Відтепер за місцем проживання мешканці Херсона зможуть отримати довідки:

  • про склад сім’ї для оформлення житла, переоформлення особового рахунку на неприватизоване житло, взяття на квартирний облік, поновлення на квартирному обліку;
  • для фізичних осіб, які звертаються за призначенням усіх видів соціальної допомоги;
  • укладання договорів найму житлового приміщення;
  • про осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку;
  • щодо останнього місця реєстрації спадкодавця та про осіб, зареєстрованих з ним на день смерті

для пред’явлення нотаріусу та інших установ згідно чинного законодавства.

“Видача цих довідок передбачення законом про приватизації державного житлового фонду та житловим кодексом. А таке рішення суттєво знизить соціальну напругу, зменшить черги у відділах реєстрації”, – коментує в.о. заступника міського голови Андрій Щербина.