За січень – липень 2016 року спеціалісти Головного управління ДФС у Херсонській області надали представникам бізнесу та громадянам понад 51,8 тис. адміністративних послуг. Із загальної кількості запропонованих послуг – 82,8 % або 42,9 тис. податкових документів платники отримали через Центри обслуговування платників області.
Як свідчить статистика, найбільшою популярністю користувалися послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. За 7 місяців 2016 року видано 25,1 тис. таких карток. На другому місці послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 4,3 тис. послуг. Не менш затребуваною послугою є надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 4,2 тис. документів.
Нагадаємо: на субсайті територіальних органів ДФС у Херсонській області для зручності оприлюднено перелік усіх адміністративних послуг, які надаються платникам податків області (http://kherson.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/). Користувач сайту зможе завантажити інформаційні картки адмінпослуг та форми заяв для їх отримання.