Акції в супермаркетах Херсона: вигідні покупки кожного дня

8 Липня 2016 16:00
city.kherson.ua

city.kherson.ua

Супермаркети працюють в умовах жорсткої конкуренції. У невеликих містах наслідки конкурентної боротьби дуже сильно впливають на регіональний рітейл: його просто витісняють з ринку національні мережі. Акції в супермаркетах Херсона лише підтверджують те, що в торгових залах великих мереж частіше зустрічаються вигідні цінові пропозиції.

Успіх розпродажу полягає в чесних знижках

Представники мереженого ритейлу стверджують, що імітація знижок або псевдораспродажі ведуть до втрати покупців. Супермаркетам вигідніше закупити під розпродаж дешевий продукт непоганої якості чи зробити мінімальну націнку і швидко «обернути» більш дешевий товар. Прибуток формується за рахунок обороту.

Мета акцій і розпродажів — прибуток у довгостроковій перспективі. Мова йде про ті маркетингові інструменти, які працюють і на поточний результат, і на перспективу. Розпродажами магазини залучають нових покупців, стимулюють і підігрівають інтерес у постійних, формують потрібний імідж. У будь-якому випадку акції в супермаркетах Херсону— це можливість заощадити на першочергових товарах, які «з’їдають» левову частку сімейного бюджету.

Спонтанні покупки і як ними управляти

Гравці роздрібного ринку складають плани розпродажів на рік і більше. Організація запланованих заходів займає в середньому 2 місяці. За цей час продавці формують асортимент, визначають ціни, вибирають способи презентації акції.

Особлива увага приділяється розміщенню товару в залі і викладенню. Акційні товари не можна зустріти на загальних полицях серед десятків подібних, але вони продаються за звичайними цінами. Під розпродажі спеціально виділяються площі з найбільш інтенсивним трафіком: біля входу в торговий зал, біля переходів.

Також продавці презентують супутні товари за звичайними цінами. Це робиться в розрахунку на імпульсну покупку. Навіть якщо покупець цілеспрямовано прийшов за товаром зі знижкою, найчастіше він придбає що-небудь із розташованих по сусідству продуктів. Обачні покупці теж так чинять. Вони виправдовують вибір тим, що заощадили на акційному товарі, а значить, можуть собі дозволити купити щось ще.

Основний механізм захисту від подібних підступів з боку продавців — планування покупок. Перед походом до супермаркету варто витратити кілька хвилин і оцінити вміст холодильнику. Від спонтанних покупок застерігає складений заздалегідь список.

Джерело: Укрінформ