27 січня відкрився медіа-центр “IPC-Херсон”. Познайомитися з новим медійним простором прийшли представники кількох херсонських громадських організацій.
Вони представили поточні проекти та поділилися планами на майбутнє, а також дізналися про можливості медіа-центру. Майже всі спікери зауважили, що для здійснення багатьох проектів вже недостатньо вузьких фахівців, міждисциплінарні команди набагато ефективніші. Синергетичний ефект від подібних взаємодій проявився вже на етапі зустрічі: такі команди почали формуватися безпосередньо в залі Медіа-центру при обговоренні проектів і векторів подальшого їх розвитку.
Сьогодні багато говорять про розвиток туризму. Павло Білецький і Марія Мороз (“Олешшя” і Центр “ХерсON”) не могли не згадати гарячу тему загальною концепцією розвитку міста, де важливе значення мають громадські зони (public spaces). Це, в першу чергу, “ворота” міста: Привокзальна площа, автовокзал і аеропорт. Саме тут приїжджі отримують перше (не дуже приємне поки що) враження про Херсон. Ця тема в розрізі урбаністичних тенденцій активно опрацьовується ініціативною групою “Соус”. Цілком ймовірно з цього може вирости перспективний партнерський проект, до реалізації якого будуть залучені не тільки нові громадські організації, але і архітектори, і міська влада.
Про свою діяльність розповіла організація “Крим-SOS”, що займається переселенцями. У них свій інтерес у подібних проектах: для багатьох ВПО Херсон з транзитного міста перетворюється в другу батьківщину. Журналісти скористалися можливістю запитати представника організації про тимчасове житло, озвучивши проблему порожніх і кинутих багатоквартирних будинків в районі ХБК та Склотари. Тема вочевидь потребує більш детального розгляду, ніж це було припустимо в рамках заходу, тому її вирішили винести на окреме обговорення.
Устин Данчук презентував “Першу херсонську кіношколу”, підкресливши, що був би радий бачити серед її учнів і переселенців. Лекції з кінознавства тепер можуть проводитися на базі медіа-центру “IPC-Херсон”.
Власне, новий медіа-центр і покликаний в тому числі вирішувати проблему відповідного простору для продуктивних зустрічей, презентацій, майстер-класів та інших публічних акцій. Все, що відбувається на його майданчику, буде транслюватися в ЗМІ, а також в групу facebook(Інформаційний прес-центр).