Центр туризму і пригод «ХерсON» випустив туристичний промо-ролик про свій регіон, з метою залучення як українських, так і іноземних мандрівників.
Про це розповів голова відділу розвитку туризму Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Іван Ліптуга на своїй сторінці у Фейсбуці.
«Сьогодні, дивлячись на результати їх поки нетривалої діяльності, я думаю Херсон вже цілком може бути натхненням і прикладом для інших туристичних регіонів і міст. У черговий раз я переконався в тому, що в будь-якій справі потрібні люди, які живуть цією справою. Прокидаються з думкою про нього і засинають, і кожен день творять маленькі і великі чудеса», – прокоментував Ліптуга.
Він також додав, що за плечима молодої команди ентузіастів цілий ряд успішних та соціально значущих проектів у туристичній сфері. Брендинг Херсонської області, створення туристичного інформаційного центру, організація міських фестивалів, розробка інформаційних каталогів, туристичних карт і всіляких авторських дизайнерських сувенірів.
«Херсон і більше 100 місць в окрузі здатні дивувати, захоплювати і зачаровувати не тільки туристів, але й місцевих жителів», – так говорять автори ролика.