Цього року на «Пульс» надійшло 91 звернення від херсонських платників податків. У переважній більшості телефонували представники юридичних осіб – 72 разів. Громадяни та підприємці телефонували 17 разів. Ще один дзвінок був анонімним. Зазначимо що у минулому році в аналогічний період «гаряча лінія» зафіксувала лише 42 звернення, повідомляє прес-служба служби.
Основні питання, що хвилювали херсонців, стосувались подання електронної звітності, реєстрації податкових накладних, процесу проведення перевірки, надання довідок про доходи, а також податкових консультацій і роз’яснень. Всі звернення відпрацьовані, а відповіді надані у встановлений законодавством строк.
Нагадаємо, що «Пульс» це антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України. За номером телефону (044)284-00-07 херсонці мають можливість цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби.