У Новій Каховці пройшов тиждень “екологічного споживача”

5 Жовтня 2015 11:23
nk-online.tv

nk-online.tv

2 жовтня пройшов день відкритих дверей на базі Новокоховського агротехнічного коледжу. Даний захід  представила завідувач навчально-практичного центру коледжу Марія Гордецька.

Привітала відвідувачів та учасників заходу Голова НКМГЕО «Мама-86» Козак Таїса Федорівна. Вона подякувала  агроколеджу,  Дитячому екологічному центру «Ластівка» м. Херсон , загальноосвітній  школі  № 3 за організацію в проведенні  такого чудового та необхідного заходу, який триває  впродовж  місяця, та нагородила  грамотами організаторів та активістів.

Гостями виставки були представники не лише Нової Каховки, Таврійська, сіл Новокаховської міської ради, але й з Херсона та з сіл інших районів: Тягинки, Отрадо-Кам’янки, Чаплинки.

Після привітань та невеличкого концерту гостей запросили безпосередньо до експозиції виставки.

На виставці були презентовані:

  • малюнки учнів ЗОШ №3 ;
  • наукові розробки студентів Н-Каховського агроколеджу  та виставки з органічного землеробства та переробки продукції, зокрема:

-майстер-класс з виробництва домашнього майонезу;

-роботи студентів в інформаційній рекламі «Жити органічно» ;

-представлені технології вирощування каліфорнійський красних червів;

-технології збирання мотиля для годівлі риби цінних сортів риб;

-технології вирощування органічної сільськогосподарської продукції.

Також, студенти продемонстрували майстер-клас з аналізу овочів та води на нітрати, підготували карту виробництва сертифікованої продукції Херсонщини.

Тиждень екологічного споживача проходить в Новій Каховці вже третій рік поспіль. В 2014 р. в Новій Каховці не відбувався продаж органічної продукції в торговельних мережах, а в 2015 р. таку продукцію можна спостерігати в двох торговельних точках. В м. Херсоні також зросла кількість точок з продажу органічної продукції з двох (у 2014 р.) і семи (в 2015 р.). Крім  органічних продуктів харчування відмічається поява також органічних  засобів по догляду за обличчям та парфумів в стилі еко. Таким чином, завдяки проведенню таких інформаційних заходів, відзначено зростання  кількості торгових точок, в яких наявна органічна продукція,  яка поступово нарощує  попит на неї серед населення.