На Херсонщині своє право на освіту змогли реалізувати 1820 дітей-переселенців

14 Квітня 2015 15:43

На сьогоднішній день в Донецькій області знаходиться близько 18 тисяч випускників, з яких 5 тисяч – на підконтрольній бойовикам території. У Луганській області всього налічується близько 9,5 тисяч випускників. Три тисячі з них – на території так званої “ЛНР”. Ніяких окремих пільг для випускників з Криму та зони АТО не буде.

Проте для школярів-переселенців в цьому році максимально спрощена підсумкова атестація. Так, на відміну від минулих років, ДПА буде проведена у формі звичайної контрольної роботи.

Школярі, які хочуть отримати атестат українського зразка, повинні були перейти на дистанційне навчання у школах України. Список таких шкіл Міністерство освіти розмістило у себе на сайті. Він містить близько двох тисяч освітніх установ, однак у Міністерстві стверджують, що навчатися дистанційно можна в будь-який з 16 тисяч шкіл України.

Як повідомив начальник управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації Євген Криницький, в Херсонській області своє право на освіту змогли реалізувати 1820 дітей-переселенців.

У загальноосвітніх навчальних закладах навчається 1089 учнів. Дитячі садки відвідує 277 маленьких переселенців. У профтехучилищах навчається 30 осіб і 424 вчаться у вищих навчальних закладах.

З АР Крим до шкіл Херсонщини перевелися 365 дітей, 1080 з Донецької та 375 з Луганської областей.

Управлінням освіти і науки працевлаштовано 18 вчителів-переселенців.

Публікацію було створено в рамках проекту «Проведення громадського моніторингу забезпечення права на освіту внутрішньо переміщених осіб».

Метою проекту є впровадження через мережу громадських аудиторів комплексної системи громадського моніторингу забезпечення право на освіту внутрішньо переміщених осіб в Запорізькому та Херсонському регіонах, що здійснюється Запорізькою міською молодіжною громадською організацією «СТЕП» та Херсонською обласною громадською організацією «Агенція громадської журналістики «Міст» за підтримки Програми «Демократична практика» Міжнародного фонду “Відродження”.