На Херсонщині протягом березня до відділень Акредитованого центру сертифікації ключів (за безкоштовними ключами електронного цифрового підпису) звернулися 283 платника податків – фізичних та юридичних осіб області.
Ключі електронного підпису й надалі користуються виправданим попитом серед херсонського бізнесу. З початку року майже 84% або 41,4 тисячі документів надійшло до податкової електронному вигляді.
Платники податків мають можливість безкоштовно отримати електронні ключі для подання звітності через Інтернет. Для цього фізичним особам, а також фізичним особам-підприємцям знадобиться певний пакет документів. А саме: бланк реєстраційної картки, копія паспорта (1-5 сторінки, реєстрація місця проживання), копія реєстраційного номера облікової картки платника податків, CD-R диск.
Для юридичних осіб необхідно: бланк реєстраційної картки, копії паспортів, копії реєстраційних номерів облікової картки платника податків та копії наказів про призначення директора та бухгалтера, статут (для ознайомлення), печатка підприємства, 3 CD-R диска (для електронної печатки та електронних підписів директора та бухгалтера) або 2 CD-R диска (для електронної печатки та електронного підпису директора (без бухгалтера)).
Адреси відокремлених пунктів реєстрації користувачів по Херсонській області:
м. Херсон, вул. І.Кулика, буд. 143а, приміщення ЦОП, тел.: (055) 32-74-99;
м. Генічеськ, вул. Братів Коваленків, буд. 60, каб. 22, тел.: (05534) 31640;
м. Нова Каховка, вул. Горького, буд. 11а.