З метою опрацювання та узагальнення інформації, що надходить від мешканців Херсона, здійснення оперативного реагування на ці повідомлення та усунення причин, що їх зумовили, вжиття відповідних заходів, цілодобово працює служба оперативного реагування (телефонні ліні «49-33-40», «26-18-35», «1580»).
З початку року службою, робота якої спрямована на оперативне вирішення нагальних проблем мешканців міста, отримано 2359 звернень з питань житлово-комунального господарства (відсутності електро-, газо-, тепло- та водопостачання, відновлення роботи ліфтів, благоустрою міста, роботи транспорту, зв’язку тощо).
Вирішено 99,5% питань, у роботі – 0,5% (потребують додаткового вивчення чи фінансування).
Найбільш актуальними для мешканців міста є питання стосовно: перебоїв у електропостачанні – 473; водопостачанні – 161; теплопостачанні – 237; якості обслуговування будинків – 60 тощо.
Громадянами пільгових категорій порушуються питання своєчасного отримання субсидій та компенсацій. Багато звернень стосуються надання роз’яснень щодо затримки виплати допомоги по догляду за дитиною.
Для оперативного вирішення цих питань, службою здійснюється прямий зв’язок із працівниками обслуговуючих підприємств або безпосередньо з їх керівниками, диспетчерськими службами відповідних організацій міста.
Переважна кількість питань, порушених у зверненнях громадян, вирішується позитивно, відповідно до чинного законодавства та компетенції органів місцевого самоврядування.