За одинадцять місяців поточного року на сервіс Державної фіскальної служби України “Пульс” надійшло 205 дзвінків від платників податків Херсонщини.
Серед проблемних питань, з якими звертались платники на сервіс «Пульс», актуальними були:
– про затримку митного оформлення товарів – 63 звернення;
– роботу органів ДФС – 47,
– про черги на митних постах – 24;
– проведення перевірок суб’єктів господарювання – 22 звернення;
– щодо звітності та реєстрації накладних – 21.
Найбільша кількість запитів надійшла від платників податків: ДПІ у м. Херсоні – 50, Скадовської ОДПІ – 10 та Цюрупинської ОДПІ – 11. Суб’єкти господарювання, які знаходяться на обліку в Генічеській ОДПІ звернулись – 8 разів, в Каховській ОДПІ звернулись 8 разів, в Новокаховській ОДПІ – 3 рази.
Всі повідомлення були оперативно розглянуті та опрацьовані. Про результати розгляду кожного заявника було повідомлено персонально.
Нагадаємо: Сервіс «Пульс» – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України. Інформація приймається цілодобово.
Прес-служба ГУ ДФС у Херсонській області