Ключі електронного підпису й надалі користуються виправданим попитом серед херсонського бізнесу. Тільки у листопаді 2014 року платниками податків Херсонщини надано 25,3 тисячі податкових звітів та звітності з ЄСВ. З них 23,5 тисяч, або 92,9% документів надійшло до податкової по E-mail, повідомляють у прес-службі Головного управління ДФС у Херсонській області.
Платники податків мають можливість безкоштовно отримати електронні ключі для подання звітності через Інтернет. Для цього фізичним особам, а також фізичним особам-підприємцям знадобиться певний пакет документів, а саме: бланк реєстраційної картки, копія паспорта (1-5 сторінки, реєстрація місця проживання), копія реєстраційного номера облікової картки платника податків, CD-R диск.
Для юридичних осіб знадобиться: бланк реєстраційної картки, копії паспортів, копії реєстраційних номерів облікової картки платника податків та копії наказів про призначення директора та бухгалтера, статут (для ознайомлення), печатка підприємства, 3 CD-R диска (для електронної печатки та електронних підписів директора та бухгалтера) або 2 CD-R диска (для електронної печатки та електронного підпису директора (без бухгалтера)).
За 11 місяців 2014 року до херсонських відділень Акредитованого центру сертифікації ключів за безкоштовними ключами електронного цифрового підпису звернулося 13,4 тисячі фізичних та юридичних осіб.