Голова Комітету з питань свободи слова та інформації Микола Томенко звернувся до політиків з проханням не використовувати дітей у своїй передвиборчій рекламі.
«Я розумію, що виборча кампанія – це війна, і розумію, коли політики, які ще вчора разом захищали українські та європейські цінності, сьогодні називають один одного «зрадниками», забувши про своїх ідеологічних опонентів. Я також можу зрозуміти бажання медіа заробити на виборчій кампанії, коли, зокрема, друковані ЗМІ і радіо під егідою новин розміщують політичну «джинсу» (матеріали, написані передвиборчими штабами). Але не можу зрозуміти морально-етичних принципів тих політиків, які ледь не на централізованому рівні прийняли рішення про те, що всіх своїх кандидатів треба розміщувати на біг-бордах з малими дітьми. Так само не розумію і тих політичних партій, що дітей роблять ледь не ключовими у своїй телевізійній рекламі», – зазначив Микола Томенко.
Він зауважив, що в більшості країнах це – питання, яке не регулюється законом, але є предметом політичної моралі і етики. «В нашій країні, очевидно, використання дітей у політичній рекламі треба було би заборонити законом. До речі, такий законопроект я підготував, але, на жаль, більшість парламенту не підтримала такої моєї ініціативи», – зазначив М. Томенко.
«Тому сьогодні я як Голова Комітету з питань свободи слова та інформації та просто як людина звертаюся до керівників політичних партій, що беруть участь у виборчій кампанії, з проханням: ніхто не забороняє вам боротися за владу, боріться різними способами, але не чіпайте дітей!», – підсумував Микола Томенко.