Відбулося відкриття кіноклубу для спокушених херсонських глядачів. Активісти клубу вирішили проводити покази таких робіт, які не побачити на великих кінотеатральних екранах. У першу чергу, мова йде, про українську кінокласику першої половини XX століття і нове українське кіно періоду незалежності.
Перший фільм, представлений в рамках клубу – авангардистська стрічка Михайла Кауфмана «Навесні». В ньому постає нині майже невідомий Київ 1929 року. Пробудження міста, поновлення його життя, перегукується з ліричними картинами відродження природи. Уважна камера Кауфмана надовго зупиняється на усміхнених обличчях дітей, малюючи ліричну картину зізнання в коханні Києву. У фільмі «Навесні» Кауфман уперше використав принцип «прихованої камери».
Фільм довгий час вважався загубленим і тільки в 2005 році був знайдений в амстердамському архіві. До відреставрованої в Національному центрі Довженка стрічки «Навесні» був записаний оригінальний саундтрек, авторства сучасного композитора Олександра Кохановського.
Відомий французький кінознавець Жорж Садуль, так писав про цей фільм: «Навесні» Михайла Кауфмана був скоріше кінопоема, ніж документальний фільм. У 1930 році в Україні цей фільм разом з Землею справив на нас незабутнє враження».
Залучає херсонців до українського кіно громадська організація «Режисер.Орг» за підтримки Національного центру Олександра Довженка. Про нові покази глядачі дізнаються завдяки анонсам в соціальних мережах.