«Херсон. Південне сонце» – новий варіант бренда міста

20 Березня 2018 12:54

Розроблено новий варіант бренда міста — як спосіб залучити людей до покращення інфраструктури.

«Ідея нового бренду для Херсона полягає в об’єднанні людей довкола спільної проблеми — неготовність міста для туризму. Наразі люди в Херсоні не вірять в те, що місто може бути привабливим для туристів. Для цього не налагоджені канали комунікації, інфраструктура, урбаністики і т. д. Нашою першою задачею є зміна мислення людей. Небайдужих людей. Ми плануємо залучати їх до активності: прибирання парків, берега річки, організації простору, розробки комунікацій», — розповідає херсонець Костянтин Дудченко, автор ідеї бренда під назвою «Херсон. Південне сонце».

Новий бренд — не просто логотип. За словами автора, центральною ідеєю бренда є об’єднання, а в основі концепції — повага до історії, традицій та водночас погляд у майбутнє. Бренд складається із трьох основних елементів. Історичного — північні ворота Херсона, які формують у візуальній складовій бренда зовнішній край літери. Форму ромба бренд здобув від української вишиванки, де він є улюбленим елементом. А третя складова — сучасне накреслення слова Херсон, перша літера якого увійшла до візуальної частини бренду.

Перед презентацією роботи Костянтина Дудченка у зацікавлених колах виникла дискусія: чи потрібно Херсону новий бренд, якщо вже є готовий і доволі впізнаваний бренд Херсонської області — скіфське сонце. Втім, каже Костянтин, місто та область повинні мати особисті бренди, адже вони мають різні цінності та особливості. «Це як у близнюків — такі схожі, але зовсім різні. Я вдягнув символ «скіфського сонця» на презентацію через повагу до знака і вважаю його сильним та впізнаваним брендом для області».

Надалі автор просуватиме свої напрацювання і пропонує використовувати бренд як офіційний. «Перший етап нашої роботи (розробка бренду та його візуальної частини) завершено, зараз почався другий етап (тактичне планування). Розробляємо концепції просування та позиціонування бренда, — говорить Костянтин. — Однією з фішок стане програма «Гривня зможе», до якої будуть залучені ресторанні проекти наші та всіх охочих, а також представники малого та середнього бізнесу. Гривня від кожного проданого товару буде збиратися в спільний бюджет і інвестуватись у розвиток міста. Детальніше про це ми розкажемо згодом. Наш бренд ми запропонували як офіційний. Наразі це питання розглядається. Але навіть якщо його не буде прийнято, ми своєї діяльності припиняти не збираємось».

Іван АНТИПЕНКО, «День»