Адміністрація морських портів планує днопоглиблення Херсонського морського каналу

25 Серпня 2017 12:14

Адміністрація морських портів України планує провести експлуатаційне днопоглиблення Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу (БДЛК) та Херсонського морського каналу (ХМК). Про це повідомили в АМПУ.

“Адміністрація морських портів України (АМПУ) проведе експлуатаційне днопоглиблення Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу (БДЛК) та Херсонського морського каналу (ХМК) для підтримки їх технічних характеристик та робочого стану. 18 серпня 2017 року адміністрація розпочала процес вибору підрядника та оголосила відкриті торги з детальною інформацією та технічними вимогами в електронній системі Prozorro”, – йдеться у повідомленні.

Очікувана вартість виконання робіт складає 111,99 млн грн. Обсяг днопоглиблення -1,026 млн куб. м. Тендерні пропозиції приймаються від компаній – резидентів та нерезидентів у строк до 18 вересня. Планується, що днопоглиблення буде виконано упродовж чотирьох місяців і триватиме в 2017 – 2018 роках.

Бузько-Дніпровсько-лиманський канал (БДЛК) – судноплавний канал, яким здійснюється підхід суден до морських та спеціалізованих портів і терміналів Миколаївського регіону, а також, частково, до Херсонського морського каналу. Загальна довжина БДЛК – 81,368 км. Кількість колін – 12. Ширина каналу – 100 м, навігаційна глибина каналу – 11,2 м.

Херсонський морський канал (ХМК) – судноплавний канал, який розташований в Дніпровсько-Бузькому лимані, відгалужується від 5-го коліна БДЛК та простягається до входу у р. Рвач (один з рукавів р. Дніпро). Херсонським морським каналом здійснюється підхід суден до Херсонського морського та Херсонського річкового портів і далі до річкових портів і терміналів, розташованих уздовж берегів р. Дніпро. Загальна довжина ХМК – 40,0 км, кількість колін – 3. Навігаційна ширина каналу – 100 м, навігаційна глибина каналу – 8,25 м.

Нагадаємо, що в 2017 році заплановано експлуатаційне очищення акваторій Ренійського порту (тендер вже оголошений в системі Prozorro), Херсонського (також вже оголошено), Одеського, Маріупольського та Бердянського морських портів. Крім того, буде проведено днопоглиблення підхідного каналу (13-е коліно БДЛК) до Миколаївського морського порту (тендерна процедура також розпочата в системі Prozorro).

Джерело: Укрінформ