На Херсонщині проводяться зйомки фільму “Додому”

3 Жовтня 2018 10:29
В Херсонській області на розташованій біля адмінмежі з анексованим Росією Кримом Арабатській Стрілці Генічеського району проводяться зйомки українського повнометражного художнього фільму “Додому” – про долю кримськотатарської родини і непросту любов до Батьківщини.

Про це повідомила у вівторок Щасливцевська сільська рада, яка знаходиться на Арабатській Стрілці.

“На території Щасливцевської сільської ради розпочалися зйомки українського повнометражного художнього фільму “Додому” режисера Нарімана Алієва, члена кіноакадемії України. Ця стрічка про долю кримськотатарської родини і непросту любов до Батьківщини. Зйомки проводить компанія “ЕТ ПОІНТ” разом з компанією “ЛАЙМЛАЙТ” за участю відомої сценаристки Марисі Нікітюк. Триватимуть вони на Арабатській Стрілці до 7 жовтня”, – йдеться у повідомленні.

Зазначається, що сюжет фільму розпочинається у Києві і розгортається навколо молодого кримського татарина Аліма, який втратив старшого брата. Хворий серцем батько вирішує поховати старшого сина на Батьківщині – у Криму. Поїхавши разом з батьком, Алім починає вивчати традиції власного народу, до яких раніше був байдужим.

Фільм знімається за маршрутом Київ – Стрілкове. Оскільки знімати у Криму немає можливості, то “кримські” кадри знімаються на території Арабатської Стрілки. Зокрема, на Сиваші, у селищі Приозерному Щасливцевської сільської ради та у сусідньому селі Стрілкове, додали у Щасливцевській сільраді.

Як повідомляв Укрінформ, проект нового фільму Нарімана Алієва «Додому» відібрали до участі у міжнародній платформі для фахівців в галузі кіновиробництва MIDPOINT Feature Launch-2018.

Наріман Алієв – молодий кримськотатарський режисер, автор трилогії «Кримські історії» (короткий метр). Останній фільм трилогії, «Без тебе» (Sensiz), був представлений в рамках Generation 14+ 66-го Берлінського кінофестивалю. У новій картині Алієв повертається до теми рідного для нього Криму. У центрі сюжету – непроста історія родини кримських татар, що розгортається на тлі умов анексії півострова. Режисер звертається до питань сімейних відносин, проблем різниці поколінь, до одвічного конфлікту батьків і дітей.

Джерело: Укрінформ