Чи бути новому Центру надання адміністративних послуг в Херсоні?

4 Грудня 2015 09:20
socioprostir.org.ua

socioprostir.org.ua

Про перспективи розвитку Херсонського центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) говорили 1 грудня 2015 року під час чергового засідання Муніціпальної лабораторії ідей.

В обласній бібліотеці ім. О. Гончара зібралась рекордна кількість представників органів та установ, які надають мешканцям нашого міста послуги. У центрі уваги учасників – обговорення стану роботи міського ЦНАПу та можливих шляхів його розвитку і розширення. Своє бачення розвитку Центру висловила заступник директора Херсонського ЦНАПу Тетяна Різніченко. Вона визнала, що існуюче приміщення центру не відповідає ані вимогам, ані потребам. Враховуючи, що кількість адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП, зростає, відповідно й зростає кількість клієнтів. У наявних умовах немає можливості підключити систему електронної черги, якою вже забезпечений ЦНАП, відвідувачам не вистачає простору в зоні очікування Центру, відсутня можливість також забезпечити широкий спектр супутніх послуг, в яких часто виникає потреба – банкомат, ксерокс, магазин канцелярських товарів, кавовий апарат та багато інших.

Оксана Глєбушкіна, виконавчий директор МО «Нова генерація», у своєму виступі зробила акцент на стандартах та вимогах до формату роботи ЦНАПу, з точки зору орієнтованості на потреби клієнта, а також навела приклади роботи ефективних Центрів з надання адмінпослуг в Україні, зокрема презентувала у фотографіях досвід Волині, Рівного, Івано-Франківська, Києва та Одеси. Звернула увагу учасників на важливість запровадження електронного врядування в роботі ЦНАПів та використання сучасних інформаційних систем.

Під час зустрічі розглянули питання розміщення на території внутрішнього двору будівлі виконавчих органів міської ради сучасного та функціонального ЦНАПу. Андрій Луцик, один з архітекторів, які працювали над проектом будівлі, презентував, як буде вигладяти простір навколо будівлі Херсонської міської ради, які можливості з’являться та як саме буд виглядати ЦНАП.

Після презентацій обговорили ідеї розвитку як самого ЦНАПу, так і системи надання адміністративних послуг. Представники суб’єктів надання адмінпослуг, виконавчих органів влади, висловили своє бачення, а також зауважили на проблемах, які зараз існують в процесі надання адміністративних послуг через міський ЦНАП.

Підсумовуючи, Мкртич Мкртчан, начальник Управління комунальної власності Херсонської міської ради, сказав: “Наша мета – організувати роботу центру надання адміністративних послуг таким чином, щоб мінімізувати втрати часу городянами, максимально спростити процедури, підвищити доступність послуг, зробити процес їх отримання комфортним та зручним”.

Тому, робота над опрацюванням питання розвитку міського ЦНАПу триватиме у форматі Робочих груп, що дозволить вивчити всі вузькопрофільні питання.