На парламентських виборах потрібно обирати стратегію та програму дій для України, – нардеп

15 Жовтня 2014 17:22
tvi1-286x200

tvi.ua

По закінченню «Національних теледебатів» на Першому національному у кулуарах на запитання «Як він оцінює політичну рекламу під час цієї виборчої кампанії?», Голова Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації Микола Томенко сказав, що звичайно необхідно враховувати, що  його оцінка є суб’єктивною, але очевидно, що і телевізійна і зовнішня реклама повинні бути направлені на пропагування цінностей, стратегій, програм і дій певної парламентської сили. Парламентські вибори – це вибори того, що повинна робити влада загалом, починаючи від парламенту, нової коаліції та нового уряду. Отож парламентські вибори –  не вибори наступного Прем’єр-міністра  України, і не вибори найфотогенічнішої команди на рекламних фотосесіях.

Радник Президента України Микола Томенко наголосив, що і ці вибори знову перетворилися не на дискусію про цілі і завдання для країни, а на намагання вирішити свої «шкурні партійні питання»:хтось хоче працевлаштувати свого Прем’єр-міністра, хтось хоче переконати, що вони омолодили команду, хтось – в тому, що він найкращий воїн-патріот.  Однак це не має жодного відношення до головних цілей і завдань парламентських виборів та діяльності майбутньої Верховної Ради.

Радник Президента України Микола Томенко водночас сказав,  що «Національні теледебати» – це поодинокий формат дискусій партій, де йде обговорення програм учасників виборів та майбутнього характеру їх парламентської діяльності.