Херсонці спілкуються з податковою в режимі Callback

29 Липня 2014 15:30
7947_thumbДнями в ДПІ у м.Херсоні відбулась «Гаряча лінія» на тему: «Електронні сервіси. Електронна звітність. Перехід на подання податкової звітності та звітності з ЄСВ в електронному вигляді», відповідала на запитання платників – начальник управління IT та обліку платників ДПІ у м.Херсоні Сидорович Світлана.
Пропонуємо Ваші увазі найбільш часті питання та кваліфіковані відповіді, які були розглянуто під час проведення сеансу.
Питання: Хто може користуватись сервісом «Електронний кабінет платника»?
Відповідь: «Електронний кабінет платника» – це автоматизоване робоче місце платника податків. Сьогодні цим сервісом можуть користуватися юридичні особи, фізичні особи – підприємці і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, мають підключений до Інтернету комп’ютер та отримали електронний ключ і цифровий підпис в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів Міндоходів.
Питання: Що необхідно для користування сервісом «Електронний кабінет платника»?
Відповідь: Для роботи з сервісом «Електронний кабінет платника» необхідно мати:
• комп’ютер з встановленою операційною системою Windows (версії від Windows XP SP3 до Windows 8), підключений до мережі Інтернет;
• електронні ключі, видані Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (АЦСК ІДД – http://acskidd.gov.ua/);
• бажано мати встановленим Microsoft .NET версії 4.0 або вище (у разі відсутності, Вам буде запропоновано встановити її автоматично).
Вхід до електронного кабінету платника здійснюється за адресою kpp.minrd.gov.ua.